Оқушылардың 2018-2019 оқу жылында пәндік олимпиадалар мен түрлі сайыстарға, ғылыми-практикалық жобаларға қатысу және нәтижелілік көрсеткіші » Коммунальное государственное учреждение "Средняя школа № 35" отдела образования по городу Усть-Каменогорску управления образования ВКО
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
"№35 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7232) 26-99-71
Есепші бөлімі:
+7(7232) 57-86-53
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Оқушылардың 2018-2019 оқу жылында пәндік олимпиадалар мен түрлі сайыстарға, ғылыми-практикалық жобаларға қатысу және нәтижелілік көрсеткіші
08
июнь
2019

Оқушылардың 2018-2019 оқу жылында пәндік олимпиадалар мен түрлі сайыстарға, ғылыми-практикалық жобаларға қатысу және нәтижелілік көрсеткіші

2018-2019 оқу жылында 8-11 сыныптар арасындағы қалалық пәндік олимпиадаға 31 оқушы қатысып, 19 оқушы жүлдегер атанды. Облыстық олимпаиадаға 2 оқушы қатысып, арнайы Сертификат иегері атанды. Қалалық пәндік олимпиадада 11-сынып оқушысы Асықпаева Аяна физика пәнінен 1-орын алды.

Өткен оқу жылында 8-11 сынып аралығында 5 оқушы қатысты. 

 11-сынып оқушысы Оразбеков С. Жүлдегер және 10-сынып оқушысы Мұратбекұлы С. 8-сынып оқушысы Талғат Бек қалалық ғылыми жоба байқауында жеңімпаз атанып, облыстық кезеңге қатысты. 8-сынып оқушысы Кешубаева Анель  «зерде»3-Сертификат иегерлері атанды. 2-8 сыныптар арасындағы «Зерде» ғылыми жобалар байқауына

Бүгінгі күнде өмір ағымынан қалмаудың бір жолы- жас буынның тілдерді меңгеруі, олардың сана-сезіміне үштілділіктің маңыздылығын, қажеттілігін түсіндіруде болып табылады. Осы орайда қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері шәкірт бойына ана тіліне деген құрмет, туған тілдің қадір-қасиетін түсіне білу, оқушылардың кітап оқуға құштарлығын арттыру, пәнге деген қызығушылықтарын жетілдіру,функционалдық сауаттылықтарын арттыру мақсатында мектеп оқушыларының бірыңғай каллиграфиялық, орфографиялық талаптардың орындалуын үнемі назарда ұстап отырды. Тілдер мерекесі қарсаңында және “Тілге құрмет-елге құрмет” атты пән апталығы барысында өткен ашық сабақтар, әр түрлі қызықты сайыстар, байқаулар, танымдылық ойындары мазмұндылығымен, тартымдылылығымен ерекшеленді. Өткізілген шаралар барысында пән мұғалімдері топтық, жұптық, жекелей жұмыс түрлерін тиімді пайдалану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, функционалдық сауаттылықты қалыптастыру барысында көп жұмыстар атқарды. Пән бірлестігі мұғалімдерінің осы еңбегінің нәтижелері мектеп оқушыларының қалалық, облыстық, республикалық сайыстардағы жетістіктерімен көріне алды.  Аталған мәселе барысында мұғалімдердің алдында оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру,  осы бағыт бойынша оқытылатын пәндердің өмірге қажеттілігін оқушы бойына сіңіру  болып табылады. Ол үшін математика, жаратылыстану бағыты бойынша пән апталықтарының өтілу деңгейін әлі де жоғары деңгейге көтеру міндеті тұр. Осы пәндерді оқытудың сапасын арттыру арқылы оқушылардың интеллектуалдық, логикалық ойлау деңгейін одан әрі жетілдіру қажет деп саналады. Ол үшін оқушыларға дәстүрлі емес   тапсырмалар, инновациялық технологиялар әдіс-тәсілдерін тиімді қолдану арқылы олардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру керек. Мектеп әкімшілігі мен пән мұғалімдері математика, физика, информатика пәндеріне бейімі бар оқушыларды анықтап осы оқушылармен жекелей жұмыс жоспарын жасады. Алдағы уақытта да осы оқушылармен  жекелей, даралап жұмыс атқару қажет деп санайды. 

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив