Короновирус кезіндегі іс-әрекет алгоритмі
Іс-әрекет алгоритмы
Егер талдау нәтижелері COVID-19 көрсеткен болса | ||
Мектеп директорының іс-әрекеті: 1. Ата-аналар мен білім бөліміне коронавирус белгілері бар баланың табылғаны туралы хабарлайды. 2. Сынып бөлмелеріне, мектеп ғимаратына дезинфекциялық жұмыстардың жүргізілуін бақылайды. 3. Науқас балаға, басқа да мектеп оқушыларына психологиялық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. (қашықтықтан) | Білім бөлімінің іс-әрекеті: Тауарлар мен қызметтер сапасын бақылау департаментімен бірлесе отырып, Білім басқармасына мектепті карантинге жабу, оқушыларды қашықтықтан оқытуға көшіру туралы ұсыныс жасайды. | Сынып жетекшісінің іс-әрекеті: 1. Covid-19 белгілері бар баламен қарым-қатынаста болған балаларға нұсқаулық береді. 2. Ата-аналармен бірлесе отырып,балаларды зертханалық зерттеулердің нәтижелерін алғанға дейін оқшаулайды. 3. Қарым-қатынаста болған адамдар шеңберін анықтайды. 4.Оқушылармен және ата-аналармен баланың денсаулығын білу және қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру үшін күнделікті байланыста болады. |
№ 35 орта мектепті ақпараттандыру бойынша өзара әрекеттесу алгоритмі

Мектептегі "медициналық тексеру" кезінде дәрігер баланың жоғары температурасын анықтаса | ||
Дәрігердің әрекеттері: 1. Баланы оқшаулау бөлмесіне апарады.2. Сынып жетекшісіне және кезекші әкімшілікке хабарлайды. 3. Жергілікті емханаға хабарлайды. Қажет болған жағдайда жедел жәрдем шақырады. Науқас балаға шұғыл көмек көрсетеді. 4. Ауырған баламен қарым-қатынаста болған адамдарды анықтап, тізімін жасайды. 5. Баланың ата-анасымен аурудың белгілері туралы сөйлеседі. 6. Осы сыныптағы оқушылардың температурасы екі сағат сайын тексер еді. | Сынып жетекшісінің іс-әрекеті: 1. Родителям хабарлайды. 2. Директорға хабарлайды. 3. Осы сынып оқушыларын оқшаулайды,басқа сынып оқушыларымен қарым-қатынас жасауын шектейді. 4. Сынып оқушыларымен: қарым-қатынас кезінде қашықтықты сақтау туралы, маска режимін сақтау туралы, оқшаулау және суық тиюдің алғашқы белгілерінде дәрігерге жүгіну туралы профилактикалық әңгіме жүргізеді. | Ата-ананың әрекеттері: 1. Мектепке баланы алуға келеді. Жергілікті емхананың жедел жәрдем тобын үйге шақырады. 2.Денсаулық сақтау қызметкерінің нұсқаулықтарын орындайды.Үй режимін сақтайды, дәрігердің бақылауында болады. 3. Бірге тұрып жатқан отбасы мүшелеріне хабарлайды.Мүмкін болған жағдайда ПЦР тесттің нәтижесі шыққанша үйде оқшаулануды ұйымдастырады. |
Егер мұғалімнің үйінде температурасы көтерілсе немесе суық тию белгілері пайда болса ( жөтел, түшкіру және басқа белгілер), сондай-ақ бірге тұратын туыстарында вирустық-инфекциялық белгілер байқалған жағдайда | ||
Мұғалімнің әрекеті: 1. Мектеп директоры мен медицина қызметкерін хабардар етеді. 2. Жергілікті емханаға хабарлайды. Тестке талдаулар тапсырады. 3. Мүмкіндігінше ПЦР тестілеуді алғанға дейін бірге тұратын барлық туыстарын үйде "оқшаулауды" ұйымдастырады. 4. Талдау нәтижелері туралы мектеп директорына хабарлайды. 5. Толық қалпына келгенше үйде немесе ауруханада болады. Жұмысқа шыққан кезде анықтама мен ПЦР нәтижесін ұсынады. 6. Мектептің медицина қызметкеріне өзі араласқан адамдар туралы хабарлайды | Мектеп директорының іс-әрекеті: 1. Әр екі сағат сайын осы сынып оқушылары мен пән мұғалімдерін медициналық "тексеруден" өткізуді ұйымдастырады. 2. Осы сынып оқушыларын кабинетте "оқшаулауды" ұйымдастырады, 3. Оқу кабинеттеріне дезинфекция жүргізуді ұйымдастырады. 4. Аталған педагог үшін қашықтықтан жұмыс істеуді ұйымдастыру (қажет болған жағдайда). 5. Білім бөліміне хабарлайды. | Білім бөлімінің іс-әрекеті: 1. Тауарлар мен қызметтердің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау департаментімен және медициналық мекемемен байланыста болады. 2. Облыстық білім басқармасын хабардар етеді. |
Егер мұғалім немесе мектеп қызметкерінен медициналық тексеру кезінде температура немесе аурудың белгілері байқалған жағдайда | ||
Дәрігердің әрекеттері: 1. Педагогті немесе жұмыскерді оқушылар мен мектеп персоналынан арнайы бөлінген бөлмеге оқшаулау. 2. Мектеп директорын хабардар ету. 3. Жергілікті жердегі емханаға хабарлау, қажет болған жағдайда жедел жәрдем шақыру. Науқасқа алғашқы көмек көрсету. 4. Онымен қарым-қатынаста болған адамдарды анықтау. 5.Мұғалім сабақ беретін сынып оқушыларының температурасын әр 2 сағат сайын тексеру. . | Мектеп директорының іс-әрекеті: 1.Ауырған мұғалімнің сабақ кестесіне өзгерістер енгізеді. 2.Білім бөліміне хабарлайды. Мұғалімді қашықтықтан жұмыс жасауға ауыстыру туралы бұйрық жазады. 3 Барлық қызметкерлер мен мұғалімдермен санитарлық нормаларды сақтау туралы нұсқаулық жүргізеді,маска режимі және арақашықтық сақтау туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізеді. 4. Мұғалім сабақ беретін сынып оқушыларын оқшаулау арқылы басқа балалармен қарым-қатынас жасауын шектейді. | Мұғалімнің әрекеттері: 1.Денсаулық сақтау қызметкерлерінің нұсқауын орындайды.Үй режимін сақтайды және дәрігердің бақылауында болады. 2.Талдау нәтижелерін мектеп директорына және дәрігерге хабарлайды. 3. Бірге тұратын отбасы мүшелеріне хабарлайды. Мүмкін болған жағдайда ПЦР тесттің нәтижесі шыққанша туыстарын оқшаулауды ұйымдастырады. |
Жадынама
- Родителям COVID -19 инфекциясының қауіпі және ауырып қалған жағдайдағы қадамдары туралы нұсқаулық беру, ақпарат тарату.
- Егер сіз жұмыста короновирус анықталған адаммен байланыста болсаңыз 14 күнге дейін басқа адамдардан оқшаулануыңыз қажет.
- Үйге учаскелік дәрігерді шақырып, отбасы мүшелері толығымен 14 күн бойы үйде қалып, дәрігердің бақылауында болуы қажет.
- Учаскелік дәрігер ең алдымен сізден тиісті сараптамалардың алуын қамтамасыз етеді.
- Мектептегі кезекші сыныпта оқитын балаларыңыз немесе басқа отбасыңыздың мүшесі ауырып қалған жағдайда тәрбиешіні , сынып жетекшісін ауырғаныңыз туралы хабардар етіңіз!
![]() | Посмотреть онлайн файл: algoritm-1-kaz.pdf |
![]() | Посмотреть онлайн файл: algoritm-2-kaz.pdf |
![]() | Посмотреть онлайн файл: algoritm-3.pdf |
![]() | Посмотреть онлайн файл: algoritm-4.pdf |
![]() | Посмотреть онлайн файл: algoritm-5.pdf |
![]() | Посмотреть онлайн файл: algoritm-6.pdf |